Kızlar napıyosunuz nasıl gidiyor? Hazırlıklar bittimi? Bizim aksine yeni başlıyor taşınıyoruz (mecburen) şuan ki oturduğumuz ev de çok rutubet vardı bizde anca ev bulabildik. İnsanlar 34. Haftasında hazırlıklarını yavaş yavaş bitirip sakince doğumu beklerken ben taşınıyorum şaka gibi.😂 Neyse hayırlısı olsun ne diyelim çok yorulucam biliyorum ama çocuğumun sağlığından önemli değil şans dileyin bana 🫶🏻🙏🏻