momofmychildren Kızlar bir iki saattir kalp çarpıntısı var gibi ve basım sersem gibi tansiyonum 15/9 çıktı limonlu su iç dediler doktoruma henüz yazmadım çok mu yüksek doktorumu aramalı mıyım
rizelianne momofmychildren nasıl limonlu su iç diyebiliyor ki benim doktorum 14 9 görürsen hastaneye başvur dedi
momofmychildren Sakineoncu sağlık kabinindeki görevli limonlu su iç endişe etme dedi ama bilemedim şimdi ben de beklesem.mi diyordum
NrcnKnlkaya momofmychildren nasıl öyle diyo gerçekten şaka gibi ben tansiyon yüzünden 33 haftalık doğum yaptım 16 ile sınır 14 tür şuan ikinci gebeliğim kontrol altındayım tansiyon çok tehlikeli bir şey önemseyin
_almirasmom momofmychildren bana doktorum sabah aksam buyuk kucuk tansıyon ölc hep bana yaz dedı benımde genelde düşüyor yada baş agrısından geberıyorum ole durumda hemen ölc diyor
Cimenn1223 momofmychildren limonlu su iç canım hemen düşürür normale döner bende tansiyon var sık yasıyorum tansiyon takibindeyim şuan endişe edicegin birsey yk limonlu su düşürücektir kontrolde doktoruna bildir yada mesj ata biliyorsan tansiyonunu yaz
rizelianne momofmychildren iyi yaptınız. Sağlık ocağındaki ebe de tansiyonun yükselirse evde limonlu su vs bir şey içme ki hastaneye gidersen yanıltmasın falan demişti bana. Hemen acile gel demişti.
EsranurB momofmychildren merhaba direk acile gidip ilaç tedavisi almanız gerekiyor 22 haftalıkken tansiyonum 14/8 çıkmıştı doktorum 1 hafta takip verdi 14/9 un üzerine çıkarsan hemen acile gel ilaç verelim dedi
momofmychildren NrcnKnlkaya şu an çarpıntım yok ama yine de gitmeli miyim doktorum dönüş yapmadi limonlu su içtim sadece