DygT Kızlar bugün 37 haftalık oldum, sabah dan beri sancı ara ara gelip gidiyor du adet sancısı mı ishal mı ikilemde kalmıştım, sonrası ishal oldum, nst bağlandım sorun Yok idi, sizce doğum yakınmi dir, başına gelen varmı, teşekkürler..