banu_ozturk50 3 haftalık hamileyim ilk değerim 83 ikincisi 51 üçüncüsü de 23 çıktı doktor kesin düşücek dedi kesin düşer mi daha kanamam olmadı yorumlarınızı bekliyorum.
Ozlemr banu_ozturk50 canım öncelikle hakkında hayırlısı olsun. Bebeğin düşer mi hiç bileğim yok bu konuda. Ama düşerse sağlıksız oldugUndan düşer bebekler ilk zamanlarda. O yüzden her ne kadar zor olsa da rabbim böylesini hayırlı görmüş deyip kendini telkin et. İnşallah hayırlısı olur🙏🏻
Umudumm Canım öyle düşüşlerde olup sonra çıkanlarda var hiç belli olmaz Allah hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah. Dikkat et kendine sen yat devamlı bence inşallah yukselir Allah’ın izniyle