Aysegul166 Haftadayım adaçayına başladım bugün hurma zaten yiyordum yengeç yürüyüşü yapıyorum sürekli bugün psikolojik midir bilmem vajinamda bir ağrı var var mı benim gibi tüm tuşlara basanlar neler yapıyorsunuz
Aleyna_01 Aysegul166 merdiven inip çıkıyorum Hint yağı kekik çayı tarçın çayı eğilerek yer siliyorum yürüyüş yapıyorum sıcak suya oturuyorum ördek yürüyüşü de yapıyorum dünde düğüne gittim tık yok anca kasılmalar oluyordoğuruyorum sanıyorum geri gidiyor ümitlenmeyi bıraktım artık en son gel artık diye konuşuyorum bebeğimle 😅
Tumayy 39+5 haftalık hamileyim. 36. Haftaya kadar çalıştım. Sonrasında yürüyüş ve hurma yiyorum. Sürekli evde kendi işimi kendim yapıyorum temizlik yapıyorum hareket halimde olmak için. Ama maalesef Regli ağrısı dışında bi belirti olmadı 😔
Aysegul166 Aleyna_01 ay bende kojuşuyorum zaten babası hergün doğsun diye ikna etmeye çalılıyor 😂 kaçıncı haftadasın