gozdelen ben bi kere gittim Sezgin beye herkes çok iyi dedi gittik yüzümüze bakmadı sorduğumuz bi soruya bile cevap alamadık hiç memnun kalmadım 80 lira da muayene ücreti var. Neyseki izne ayrılınca memlekete gideceğim. Burda ne Doğum yapacak hastane var ne de doktor .