EmiliAmirli Selam.PCOS’lu hastalarda çatlatma iğnesiyle folekül çatlar değil mi? Lütfen pcos olanlar yaza bilir mi?
EmiliAmirli Ummu__Meryem Salam.Hekimim Mingecevirdedir.Sadece pcos olanlarda yumurta iyneyle 100% catlayirmu onu bilmek isdeyirdim
EmiliAmirli Adensu_ Sizde de pcos var mı? Yani çatlatma iğnesiyle pcos olsan bile yumurta çatlıyor demi?
Adensu_ EmiliAmirli tabiki catlar canim, pcos sadece yumurtalarin yeterince gelmismedigi icin biriken kucuk kucuk polikistikler.. Klomen buyumesini catlatma ineside catlamasini saglar
EmiliAmirli Adensu_ Teşekkür ederim canım.Bir kaç aydır tedavi görüyorum adet içinde duphaston içiyorum hamileysen bebeğe faydalı değilsen adet oluyosun.Şuan regliyim ama adet kanı miktarı az buda normalmidir sence? geçen aylarda daha iyiydi bu ay biraz az.araştırdım normal diyorlar ilaç falan bastıra biliyormuş
Esraafer EmiliAmirli bende kullandım klomrn çatlatma iğnesi yumurta istenilen boyuta gelmesede iğneyle çatlar bazende çatlamaz pcos olmaktan korkma hamile kalmam diye ben çok korktum hep stres yaptım 1 sene boyunca olmadı sonra sakin oldum diyet yaptım 10 kilo verdim sağlıklı beslendim takviyeler aldım aşılama olacaktı öncesinde hamile olduğumu öğrendim aşılamaya gerek kalmadı
EmiliAmirli Esraafer Bu ay adet kanamamda biraz az oldu tedirgin oldum biraz. Ya ne kadar güzel mende sağlıklı besleniyorum ve spor yapıyorum insAllah bende de kendiliginden olur Allah buyuk