Yeliz1910 Hilalikooo o hesaba göre 5 hafta 5 günlük oluyoda ben daha doktor kontrolüne gidemedim ondn merk ettim cnm
Yeliz1910 Tansu15 yaa benmkide pazartesi 3151 di bugun 9382 olmş sağlıklı bi yükselişmi ki kese göründü ama daha bişey yok içinde
Tansu15 Yeliz1910 evet sağlıklı duruyor yükselişe göre bende keseyi gördüm sadece iki hafta sonrası için çağırdı doktorum kalp atışı için 🙂
Yeliz1910 Tansu15 ya ilk hamileliğimde 5 haftalık ögrenmiştim keseyi görmüştük 2 hafta sonra kalp atışını duymuştum ama bu seferkinde sürekli kan artışına bakıldıgı için kafam karştı birde önce düşük olunca insan merk ediyor teşekkür ederim ☺️