Tugba1tugba ben kendi doktorum dışında iki doktora daha gözüktüm ikiside normal olduğunu artık daha çok olucağını söyledi benim çok şükür erken doğum riskim yok ama beni muane ederek söylediler tabiki genel olarak bişey diyemem sadece karnımın sol kısmının ağrıfığını bebeğin aşağıya baskı yaptığını bazen yürürken zorlandığımı gece sağa dola dönerken ağrı çektiğimi söylediğimde ultrasonla kontrol yaptıktan sonra 23 haftalık gebelerden itibaren böyle şikayetler çok alıyoruz ozaman bebeğim benim 650 gramdı eşiğiyle birlikte neredeyse 2 kilo taşıyorsun çok normal bundan sonra daha çok olucak dediler kanama olmadıktan ağrılar atıyorum düzenli aralık tarzında olmadıkça yada kasılıp iki büklüm kalıyorsan sıkıntılı durum vardır dediler