Arelmom_ Bebek7 ben bebeğin yeri az olduğu için normal diye biliyorum ama doktora sormakta her zaman fayda vardır
Bebek7 Babyy_1 Doğumun başlangıcı olabilir deniliyor tecrübe eden çevremde yaşayanlar öle dendi internettede normal yazıyor ama bilemedim rabbim hayırlısını versin inşalah