Busraasaf aynısı bende de var canım sanki eziklik var gibi acıyor uzun süredir var bu sabahları daha çok oluyor gün icerisinde de ayağımın ucuyla halıyı bile düzeltemiyorum canım yanıyor üstelik ilerleyen haftalarda daha çok artıyor 20. Haftalardan sonra başlamıştı bende 39 dayım şimdi daha çok arttı