Mrymne şöyle kanama şeklinde değil ama peçeteye sildikçe böyle çook açık kahverengi peçeteyi bile neredeyse kirletmeyen bir lekelenme geliyor, tuvalete gittiğimde veya iç çamaşırıma gelmiyor yerleşme kanaması olabilir mi kızlar yaşayan var mı
Zhrbjts Mrymne olabilir canım yerleşme kanaması ama doktora git progesteron vs verirler belki icerde kalan kandir belkide kanama alanı vardır burada çok sağlıklı cevap veremeyiz endiselenme genellikle olan seyler ne kadar istenmeyen bir sey olsada genellikle hepimizde olan seylerden biri zaten taze kan gibi degolse endiselenecek bir sey yoktur ama bence gecikme hekimine basvur
Esmks Mrymne bende 5+2 yim sendeki durumu yaşıyorum 5 gündür bugün doktora gittim ultrasonla göremedi keseyi kan verdim onun sonucunu bekliyorum:(
miniminibebek Mrymne benım ilk bebeğimde öyle olmuştu canım ilk kahverengi leke gördüm peçeteyle uzanayım yerleşme kanamasıdır belki dedim öyle değilmiş bi iki saat geçtikten sonra devam etti acile gittim hemen ama geç olmuştu bebeğimi kaybetmiştim acile gitseniz iyi olur yani beklemeden
Mrymne Zhrbjts aradım şimdi düşükte olabilir yerlesmede olabilir dedi progestan verdi 200 mg yarın kan sonucuma göre yorum yapıcakmıs inşallah değildir , ama kan olsa çoktan çözülmezmiydi bu saate kadar öğlenden beri var
Mrymne Esmks aynı yaşıyoruz valla bende din gittim 5+1 dün beta istedi birde yarın sabahtan vericem tekrar bende de göremedi :( inşallah sağlıcakla görürüz bebisleri :( şeninde mi bu şekilde lekelenmen var
Ceydanatishka Esmks Keseyi zaten bu haftada görmesi imkansız benimkini 7.haftada alttan muayene yaparak görmüştü doktorum
Mrymne miniminibebek başınız sağolsun dedim doktora ama gelmene gerek yok dedi :( kanama olmadığı için sanırım anlamadım sabah beta testi istedi
Smyye150292 Bendede öyle olmuştu 5. Haftalarda 2 defa oldu hemen acile gittim serum ve iğne yaptılar düşük önleyici çok şükür şuan 8+1 hafta olduk progestan 200 mg kullanıyorum.
Mrymne Smyye150292 çok geçmiş olsun , şükür inşallah bizde de birley çıkmaz Banada progestan 200 mg verdi ağızdan aldım
Dilan_Deniz Mrymne olmuyor öyle canım maalesef bn 13 gün kansma görüp öyle düşürmüştüm siz bi acile gidin bnce
Zhrbjts Mrymne umarım herşey yolundadir 3 elti ayni anda gebe kaldık bende hic kanama lekelenme olmadı birinde kahverengi gibi oldu birinde oembe kırmızı oldu ama suan hepimizinki iyi hamilelik herkese has özel ve farklı bir şey masum olabilir olmayadabilir kendinize dikkat edin endise yapmayın bol bol su icip dinlenin umarim hersey yolundadır
Zhrbjts Mrymne ayrıca endise edip burdaki yorumları kafana takma şunu unutma tutunacak bebek ya da sağlıklı gebelik ne yaparsan yap seninle kalıyor o yuzden her sey olacağına varır icini ferah tut kotü düşnme ve dinlen
Esmks Mrymne evet sende ki durum aynısı az önce sadece kan geldi kendiliğinden az inşallah yerleşme kanıdır
Smyye150292 Mrymne inşallah sizdede birşey çıkmaz Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Sfa-nur Benimde dün akşam başlamıştı doktora gittim beta 2442 çıktı kese gözüktü ama doktor sağ tarafa çok yakın kese dedi ortalarda olması gerektiğini söyledi haftaya tekrardan gel dedi progestron kullanıyorum 200 vajinadan düşük tehlikesi var dedi
Mrymne Sfa-nur Allah korusun hiç olumsuz düşünme şuan seni çok iyi anlıyorum bende de gözükmedi direk alttan da üstende betam 2890dı dün, ama stres yapma Allahın izniyle sağlıklı güzel olucak her şey benimde içim içimi yiyo seni çok iyi anlıyorum dua edelim bol bol :(
Smyye150292 Ceydanatishka benim kesem 4+3 ken gözükmüştü minik yeni demişti 10 gün sonra geri gel demişti
Arelmom_ Ceydanatishka imkansız değil sizin 7. Haftada gözükmüş olabilir geç döllenmedir muhtemelen benim 5. Haftamda kese gözükmüştü
Sfa-nur Mrymne bende kese var ama tuplere cok yakın dedi eğer haftaya kadar sağ tarafta gelişirse gebeliği sonlandırmak zorundayız dedi çok üzüldüm 5 senedir olmuyordu ilk gebeligim perşembe günü başka doktora gidecem insAllah