Nisaiste Aycanby en geç 23 haftalıkken gitmek gerekiyiyo diye biliyorum ben doktorunuza danışın isterseniz bi skntı olacağını sanmıyorum yine de
myavocado Aycanby benim gittiğim pertinatolog 22-25 arasında yapıyordu, ben 22 de gittim ama 24-25de gelenler çoktu. O yüzden geç değil diye düşünüyorum ben.
Melek3675 Aycanby ben 23te gittim ama bebek öndeymiş 24+2ydi doktor baktı gayet güzeldi ama neden geç kaldın dedi
Mery14 Aycanby bende 24 de gittim o zamana randevu buldum 1 hafta erken olsa daha iyi olurdu ama yapacak bi şey yok