Kızlar ben 18+2 haftalığım normalde ama bugün hemşire aradı aşı için 20+2 haftalıksiniz dedi yarın gelin asi yapmaya..hastaneye gittiğimde hep bı hafta geriden geldiğini söylüyordu doktorum ama geç döllenme olabilir o yüzden demişti..Ama şimdi 2 hafta geriye gitmiş..Geriden gelmesi bebeğin gelişimi ile alakalı mi yada yiyimimizle alakali mi ??Nasıl haftasına uyumlu yapılabilir yani beslenmeyle alakası var mı