Zhrn Diyet yapan anneler canınız kurabiye poğaça istediğinde yiyormusunuz ya da yiyenler hangi un kullaniyor
cLearQueen Zhrn yemiyorum. Tam bugday undan pogaca yaptım o bile yukseltti. Canım cok cok fazla kek istiyo yapip yiyemiyorum
eceyc314 Zhrn yemedim hiç. İki kere çavdar unundan poğaça yapmıştım. İkinci seferdeki yükseltti ondan sonra denemedim bir daha😊 tam buğday unu organik aldım fırlattı şekerimi
Sermec27 Zhrn tam buğday unundan poğaça yapıyorum şükür yükselmiyor arada da kaçamak yapıyorum yalan yok 🥰
Reina Zhrn yulafla bir sürü güzel kurabiye tarifi var. Onun dışında börek falan canım çekmez gebe olmadanda hiç hamur işi yapmadım evde
Zhrn eceyc314 ayy gördükçe canim hamurisi istiyor ama yiyemiyorum malesef 😊 un da fayda etmiyor demkki
Gulsahakancgr Ben yedim 1 kez ama şöyle ev yapımı içerisinde peynir vardı çayla 1, 1,5 tane yedim ama büyük değildi Yanına domates çay başka birşey yemedim çok etkilemedi beni, Benimde aksi gibi hep hamur işi istiyor canım 😩
Gulsahakancgr Gulsahakancgr tabi ben insülin de kullanıyorum bunu belirtmemişim sabah 10 akşam 10 şeklinde 20 ünite
eceyc314 Zhrn ben ekmek olarakta sadece wasa gevrek tüketiyorum. Diğer türlü be denediysem çıkardı şekerimi. Benim çarşamba doğum var artık. Doğumdan sonra yiyeceklerimi listeledim. Liste çok kalabalık😅
Zhrn eceyc314 maşallah sağlıkla kucağınıza alın. Ben de kaydediyorum beğendiğim tarifleri ama daha 30. Haftadayim benim biraz daha var 🙂
Zhrn Sermec27 çarşamba doktora sorup bende bi deneyeyim inşallah yükselmez benimde bari bi poğaça yiyebileyim 😀
Zhrn Reina hic denemedim yulafla tadı güzel olmazsa daha büyük hayal kırıklığına ugrarim diye yapmıyorum
gizemvatanseverbal Benimde gebelik şekerim var ama yiyemiyorum, sadece bakışıyoruz. Sonunda insülin kullanmak var ha gayret diye diye tamamladım hamileliğimi.