busrax_ Tam koyulaşma olmamış gibi bazıları iki çizginin de aynı koyulukta ya da daha koyu olması gerektiğini söylüyorlar
busrax_ Sudenzzz benimde böyleydi yumurtlama değildir diyenler oldu çünkü adetten iki gün sonra böyle koyu çıktı
busrax_ Sudenzzz bende anladım bazıları pik diyor bazıları değil diyor En iyisi günaşırı ilişki bu testler insanı strese sokuyor
Adensu_ gayesblog canim testi geri siliklesmis yani catlama gerceklesmis. Iki test arasinda buyuk ihtimal pik gormustur zaten. Sadece testte yakalayamamis. Nasil bu kadar emin cevap verebiliyorsun
gayesblog Sudenzzz pik yapmış gibi duruyor yarın tekrar test yapın. Bakın bakalım bugün ki koyu renkten açılmaya doğru gidiyor mu. O zaman bugün piktir
Sudenzzz gayesblog canım suan böle silikleşti onu soruyorum işte diğer attığım koyu olan cumartesi günüydü 😕
gayesblog Adensu_ benim sormamdan sonra zaten tekrar testi atmış farkında mısınız 😅 bende demişim tekrar test yap silikleşme oluyor ise çatlamışsındır demişim. Okudunuz mu