beyzaao kimyasal olsa da bu kadar yükselir sonra düşebilir ama şuan sağlıklı ilerliyor boşuna korkmayın. Ama sizi o kadar iyi anlıyorum ki bende kimyasaldan sonra hamile kaldım toplamda 11 kere kan vermişim beta takibi yapcam diye kolumdan kan gelmiyordu artık. Siz sakin kalın şuan güzel gidiyor bi 4 gün sonra falan kese görünecektir zaten randevu alıp doktora gidin artık 😊