Gkdnz Kızlar dün yerleşme kanamam oldu. Bugün sabah test yaptım pozitif çıktı. Kan verdim beta hcg 180.7. Darısı tüm bebiş isteyenlere 🙏🙏
dika Gkdnz bende hiç olmadı yerleşme kanaması bilmiyorum insandan insana değiyor her halde yoksa herkeste mi oluyor
mayra Gkdnz merhaba, öncelikle hayırlı uğurlu olsun, adetiniz de gecikme var mıydı, bir de nasıl bir kanamaydi yerleşme kanaması dediğiniz
Ebruyi Gkdnz ya benim reglim gecikti dün 18.00 den beri lekelenmelerim oluyor bu yerleşmemi anlayamadım koyu kahverengi peçeteye silince geliyor anlamıyorum
Dilek_04 Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 Darısı isteyen herkesin başına
Gkdnz dika herkeste olmuyor sanırım, adet başlangıcım bu şekilde olmuyordu beni şüphelendiren o oldu.
Gkdnz mayra adet günümden 1 gün önce geldi çizgi şeklinde kahve ve açık pembe arası yoğun olmayan bir lekelenme şeklinde.