aysenurozdemirr bugun keseyi gorduk sukurler olsun ki 5+6yim, keseye gore cinsiyet tahmini yaparmisiniz🙈🙈
_ozlmm aysenurozdemirr benim kesem de böyle yuvarlaktı kızım oluyor ☺️ oğlumda ise fasülye şeklindeydi kesesi
Busradrkc Mercan_72  bana da bakar mısınız ? 🙃
aysenurozdemirr _ozlmm benimde kizimda daha yassiydi kese tam fasulyede degildi ama bu kadar yuvarlakta degildi, bakalim hayirlisi allahtan🙈