Nurellaa7 1 senedir çocuk düşünüyoruz ama henüz olmadı. Ovulasyon testi denemek istiyorum. Kullanipta memnun kaldığınız ovulasyon testi oneriniz var mı?
Gul_2358 Nurellaa7 instegramda birgebeningünlüğü sayfasından almıstım iki cocugumada onla hamile kaldım tavsiye ederim doğru gayet.
Anneadayi45 Nurellaa7 ben innovita markasını kullandım ilk ayda bayrama denk gelmişti o yüzden teste devam edemedim bu ay tekrar kullanıp hamileliğimi öğrendim 😊
SeherKulu Nurellaa7 bende kullanıyorum o testle gebe kalmıştım çok iyi istagramdan bakabilirsin trendyoldada var satışı İnst hesabı @minnakkurabiyelerrr tavsiye ederim
4147 Gul_2358 ilk ayda mı hamile kaldınız, ben de iki aydır o ürünü kullanıyorum henüz gebelik oluşmadı
Gul_2358 4147 ilk gebeliğimde 3. Ayda ikinci gebeliğimde ilk ayda kaldım. Ama ovülasyon testleri doğru gösteriyor. Ben hangi gün hamile kaldıgımı biliyorum ☺️
yasemincicekkk Anneadayi45 bende innovitayla hamile kaldım önceki aylar başka markalar kullanmıştım, sonra Instagram sayfasından satıcısına teşekkür etmiştim okuyup mu gönderiyorsunuz demiştim 😁 oda herkese iyi dileklerimi iletiyorum filan demişti
4147 Gul_2358 bu ay regl olunca inovita alabilirim. Ama dua edin regl olmayayım hamilelik haberi alayım ☺️
Nurellaa7 Teşekkür ederim önerileriniz için. Bugün adetimin ilk günü bu ay alıp denemek istiyorum inşaallah olumlu sonuçlanır. Test dışında başka birşey denediniz mi peki? Yiyecek yada kür gibi
Ebruebos İnnovita güzel bende bu ay kullandım uygulamaya göre 3,4 gün önce oluyormuş yumurtlamam öğrenmiş oldum