Zynpkcn bende 4 tane farklı pişik kremi var. Bepanthol baby, sudo krem ve desitin var. En son bakım seti almıştım bübchen marka onun içinden de pişik kremi çıktı. Değiştirerek kullanırım diyorum. Göğüs ucu için lansinoh aldım. Hep onu önerdiler bana. Deterjan yurt dışında yaşadığım için buranın yerel bir markasını aldım. Yıkama sütü diye geçiyor daha iyiymiş şimdilik onu kullanacağım.