Kızlar adetim düzensiz o yüzden gebelik haftam son adetimle uyumlu olmuyor ne yazikki ..
10 Mayıs da keseyi gördük 5.1 mm
17 Mayıs da gittim 6+1 günlük ve crl 4.2 mm kalbi oluşmuş atıyor dedi ama küçük olduğu için dinletemiyoruz dedi haftaya tekrar gel dedi 23 Mayıs da tekrar gittim yine aynı seyleri söyledi
Kalbi atıyor ama sana dinletecek kadar değil dedi ultrsondan da gösterdi kalp atışını ama sesini tam olarak duyamadım çok derinden gibi geliyordu seni
Haftaya tekrar gel dedi
Benimde içim rahat etmeyince özel hastaneye gittim aynı gün oda bebeğin 6+1 günlük olduğunu henüz küçük olduğunu kalbinin attığını gösterdi yine aynı şekilde
Ama bundan bir hafta önce devlet hastanesi 6+1 günlük demişti o gün gittiğim de 7 haftalık olması gerekiyordu
Neden böyle
Bir hafta sonra tekrar gideceğim duyamayacam diye çok korkuyorum 🥺😔 başına böyle bişey gelen oldu mu