senemeser0 Kizlar acil bakar mısınız ? Az evvel lavaboya gittim afedersiniz kahverengimsi bir akıntı var 37 + 4 deyim. Bu normal mi değil mi ? Çünkü her gün akıntım vardı ama beyazdı hastaneye gitmeli miyim ?
Muzeyyenn senemeser0 benim d bugğn başıma geldi 38+3üm. Bebek hareketleri normal diye gitmedim, sizinki nasıl?
Rabia_minnak senemeser0 aramızda bir gün var hayırla vaktinde gelsin ilk gebeliğim olduğundan bilgim yok ama bebeğin hareketi yerindeyse arkaşdalarıma katılıyorum nişan olabilir ağrın sancın yoksa bence korkma
senemeser0 Muzeyyenn hareketleri çok fazla da degil az da değil çözemedim şu an panikten aslında ama sancim falan hiç yok
Muzeyyenn Haticeburak06 ama sümüksü akıntı ondan ayrı bir şekilde yani sadece çok küçük bir sızıntı şeklinde nişan olur mu acaba
Muzeyyenn senemeser0 nişan olabilir o zaman, benimki sadece akıntı şeklindeydi o yüzden korktum açıkçası. Son aşamadayız çok korkuyorum bir şey olacak diye 🥺