Neferut 12 haftalığım iki lokma bir şey de yesem midem çok ağrıyor yanıyor saatlerce geçmiyor o yüzden iştahım da tamamen kapandı yaşayan var mı nasıl bunun önüne geçiyorsunuz 😓