Aayseakdag allah yardımcın olsun canım seni benden daha iyi anlayan yoktur bende o haftalar da bayılıyordum uyku yok her yerim yara bere içind e kaşıntıdan dolayı bende naptiysam gecmedi 36 haftalık oldum hala daha var ama bu sefer biraz daha az kontrolünü sirkeyle sağlıyorum şuan ama 32. haftamda hiç bişey fayda etmedi vala şimdi sen yazınca okadar uzuldum ki allah yardımcın olsun😢