Kızlar selam 38+3 haftalık hamileyim bebeğim hala kanala girmemiş ilk çocuğumu erken normal doğum yapmıştım bunuda erken doğma ihtimali çok yüksek dedi doktorumuz sanki zaman geçmiyor kanala da girmemesi beni daha da sabırsızlaştırıyor sizin Bebişleriniz kaçıncı haftada kanala girdi acaba 😊