Merhaba herkese :) bugun itibariyle 38 hafta 2 gunluk hamileyim. Bugun araliksiz devam eden adet agrisi gibi agrim var ama cok degil sadece agrinin orada oldugunun farkindayim. Bunun dogumla ilgisi var mi? Sizin tecrubeleriniz nedir? Ilk gebeligim :)