_b-e_ Kızlar sabah kalktığımda oksururken ansızın sağ kaşık karın bölgeme ağrı gırdı kramp gıbı endıse etmelımıyım
Neferut _b-e_ hayır benim de sol tarafımda var aynısını öksürükten hapsırırken yataktan kalkarken bıçak batıyor sanki doktor normal dedi ama
_b-e_ Doktora da en son 2 hafta oldu gorunmedım bunun içinde gıtmek istemedim zaten detaylı ultrason ıcın gıdıcem ama endıse ettım tabi