bsra4213 Selam kızlar ayın 15inde çatlatma iğnesi vuruldum pazar günü reglim gösteriyor doktor sağdan yumurtlayacaksın demişti ve bugün sağ tarafım ağrıyor bir belirti olabilir mi sizce