Gzmemn Sabah ara ara ağrım vardı ve karnım çok sert yarın doktora randevum var NST bağlarlar mı daha önce hiç bakmadı. Kafam karıştı erken doğum vs yazıyor internette.
Dlar Haftamız aynı bende de oluyor korkma canım bel ve kaşık ağrısı varmış yoksa tek başına yeterli değil eğer dayanamıyorum ağrısına diyorsan ozandan bir görün derim