Philips avetn plastik kullanıyorum memnunum zaten bildiğimiz plastikten değil gayrt sağlıklı. Cam olan bence yorar çünkü yeri geliyor 1 saat biberon tutuyorum elim havada. Birde yere düşüyor bir şey oluyor çantaya koyuyorsun sonra çantayı alel acele fırlatıyorsun o an. Bilemedimm