Aytii0707 evet ağrı ve sancılar olabiliyor çok şiddetli değilse uzun sürmüyorsa kanama da yoksa normal benim geçen hafta göbegımın etrafı ikiye ayrılacak gibi ağrıyordu ama şükür geçti kaşık ağrısı vs olabiliyor ama Dr gitmeniz de gerekiyor rutin kontrol için :)