Bir_nazenin01 Naptınız kızlar test ne zaman yapacaksınız benim bat 3 haziran gözüküyor uygulamada yumurtlama üzerinden de 8 gün geçti ne zaman test yapmalıyım? 🥲
Elif1989- Bir_nazenin01 benimde bat 3 yumurtlamadan 6 gun gecti bugun test yapmaya basladim sizin 8 gun olmus varsa cikma ihtimali buyuk olmassa iki gun sonra tekrar yapin 10 gun diyorlar kesin sonuc icin
armanbebekk Bir_nazenin01 bat 2 haziran 10 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatifi gördüm bu sabah kalkınca tekrar yapıcaktım aslında ama vicudumda regl belirtileri hissediyorum hep 1-2 gün daha kendimi dinlemeyi planlıyorum çok heveslendim çünkü olmıycak 😂
Ebruebos Benim 1.2 haziran yumurtlamaya göre 31 mayısta olmam lazım sabah test yaptım negatif 🥲 ara lekelenme yaşıyorum adet olacam galiba
Bir_nazenin01 Ebruebos ay inşallah yerleşme dir bende de kasık ağrısı batma gibi bir his var bir de akıntım arttı bayağı inşallah gebeyizdir
Bir_nazenin01 bsra4213 bende sağ kasığımdan vajinama doğru bir ağrı var bazen böyle iğne batması gibi bir de akıntım arttı bayağı çok heyecanlıyım Rabbim kucaklarımızı doldursun
Bir_nazenin01 Elif1989- test sipariş verdim onun gelmesini bekliyorum sizin testler nasıl peki var mı bir şey 🥰
noble1 Bir_nazenin01 bat 3. 21-22sinde yumurtlama pik oldu. daha erken diye düşünüyorm, cuma günü yapcam test ben 🤭