Herkese merhaba, cilt doktorunun önerisiyle bir süredir çok memnun kaldığım içeriği de temiz olan Seranem isimli şampuanı kullanıyorum. Çok memnun olmama rağmen fiyatı iyice pahalılaştı. Yves Rocher kullanmayı denedim çok çabuk saçımı yağlı gibi sönük hale getirdi. Memnun kaldığınız içeriği de temiz olan şampuan öneriniz var mı?