Kizlar 10 haftalık hamileyim 2 gün önce aksam bı sancı girdi sonra da ıslaklık hissettim kırmızı su gibi kanamam oldu hemen acile gittik ultrasonda bakıldı bebek sağlıklı kalp atışı da var.İgne yapıldı serum takıldı progestan verdi doktor ve 1 hafta yaticaksin sadece tuvalete kalk oturma bile dedi bugün de kendi doktorumla görüştüm bu kadar yatmayı önermiyorum 24 saat boyunca, pıhtılaşma olur o da iyi değil dedi yarın muayene olucam kizlar kendi doktoruma ama çok sıkıldım yatmaktan kanamam durdu zaten bugün 2.gun yattigim var mı başına gelen