Aysegul166 Sevil1996 bende çok tüketiyorum 5 çok tuvalete gitmem dışında bi sıkıntısı olmadı faydası var zararı yok
eceyc314 Sevil1996 35. Haftaya kadar 4,5 5 litre su içiyordum. Kasıtlı yaptığım bir şey değil ama normalde de çok tüketirim. 35 den sonra 3-3,5 anca. Midem şişince rahatsız ediyor artık.
Mesen Sevil1996 maşallah çok iyi ya ben 1 buçuk litre zor içiyorum dışarı çıktığımda 2 litre falan oluyor su çok içtiğim zaman karnım ağrıyor bobreklerim falan uyuyamıyorum oda ayrı bir sorun