2princessmother eğer canin çok çekiyorsa 1 seferlik birşey olmaz sonuçta sürekli yemiyorsunuzdur. Bildiğin güvendiğin temiz bir yer varsa söyle canım. Ben evde tavuk göğsünü robottan geçirip içine çok az yağ katıp baharatlarini katıyorum sonre streç filmin üzerine koyup yuvarliyirum buzlukta bı kaç saat bekledikten sonra çıkarıyorum bı kaç dk strecten ayrilmasini bekliyorum ince ince buzu çözülmeden kesip tavada gu,elce kavuruyorum. Benim evde yapma sebebim şeker hastasıyım ve kaldığım ilçede temiz yapan yer yok ❣️