Reina merhaba benimde gecikmemin üçüncü günü bende test yaptım meraktan aslında biraz daha beklemeyi düşünüyordum.ilk idrarımın üzerinden üç saat geçince test yaptım başta silik çıktı sonra hafif koyulasti pembeligi yarı veyaz yarı pembe renk aldı bunların hepsi toplam beş dkika içinde oldu fikirlere açığım 🌷