Urazim_0606 Herkese merhaba bebişimin 11 haftalık ve 13 haftalık ultroson fotografını paylaştım. Her iki haftada da kendini göstermedi gizledi. Şimdide bayramdan sonra 18. Haftadayken çagırdı beni doktor. Anlayacagınız çok merak ediyorum. Acaba cinsiyet tahmini yapabilenler bi tahminde bulunabilirler mi şimdiden çok teşekkür ederim 🤗 
Urazim_0606 Nmshs yorumunuzu okurken bile mutlu oldum. Bir oğlum var hayırlısıyla bide kzıım olsa dünyalar benim olur 🥰 ama tabiki önemli olan sağlıklı olması 🥹