G270498 28+4 günlük gebeyim kanımdaki iltihap yani Crp 21.48 çıkmış bu çok riskli bir durum mudur yaşayan var mı nasıl bir yol izlendi
Swan97 G270498 evet 21 yüksek bi değer. Enfeksiyonunuz var. Doktora gidin antibiyotik başlayabilir gerek görürse
Zzehrbere G270498 Benım bir ara 100lere çıktı hastanede yattım 18e inince taburcu oldum antibiyotikle evde devam ettim bugün yine tahlil yaptım daha çıkmamış bakalım inşallah tamamen bitmiştir
Gulcin-2001 Benim de bir ara 20 çıkmıştı gebelikte böyle yükselmeler olabiliyor filan dedi normal eğer artarsa artma devam ederse antibiyotik başlarız demişti doktorum