Yesilcay Arkadaşlar merhaba. 12+4 deyim. Kahverengi lekelenmeler oldu bugün. Kasık ağrısı veya başka bir şikayetim yok. Sizce endişelenmeli miyim ?
Arelmom_ Yesilcay mutlaka acile gidin yada doktorunuza haber verin muhtemelen progestan başlayabilir korkmayın bende yaşadım şuan 6. Ayım bitmek üzere tedbir her zaman iyidir mutlaka gidin yarını beklemeyin
Yesilcay Doktoruma yazmıştım. Progestan verdi vajinal. Yarın da muayeneye çağırdı. Cevaplar için teşekkürler.
snybzkrt Yesilcay merhaba şu an bende de aynı durum var 12 hafta peçetede kahverengi az bir leke geldi ne yapmalıyım hastaneye de yakın bi yerde değilim