Kızlar 20+6 günlük hamileyim. Geçen hafta pazartesi doktorum maltofer diye bı şurup yazdı o gece şurup bana yan etki yaptı kusma bulantı boğazda şiddetli ağrı doktora gittiğimde ise hiç bı şekilde müdahale etmedi ayak üstü kullanma dedi. Pazartesi gününden beri boğaz ağrısı öksürük var. Sizce ne yapmalıyım ? Başka doktora gitsem serum falan takarlar mi ?