144355 Arkadaşlar Zelal ismini kızına koyan var mı ? Merak ediyorum bu isim hakkındaki düşüncelerinizi ?
Yaprakdokumuseverr 144355 doğuda kullanılan bir isim ben doğulu olmadığım için sanırım kulağıma kaba geliyor
Aysunays 144355 doğuda görev yaptığım yerde vardi bir zelal cok güzel akilli bir çocuktu . Ayrica kulağa hoş geliyor ben severim zelal ismini
Enfal_06 144355 eşim kız olursa bu ismi koyalım demişti ama bebeğimiz erkek bu isim güneydoğu taraflarında kullanılan bi isim benim eşim zaza tabi
144355 Elif578 kürt asıllıyım ve de Kürtçe bir isim. Koyanların yorumlarını merak ettiğim için sordum ve size çok farklı gelmesini çok iyi anlıyorum🙏 Türkçe ile kıyas yaptığımda duru yada berrak isimleri ile eşdeğerde. Yani hoş, anlamı olan bir isim.
gokcen37 Zülal diye bir arkadasım vardi cok naif kibar akilli ve pratik bir kizdi gülecti samimi idi , zelal duymadim hic 🥰
144355 gokcen37 Zülal ismi de çok hoş geliyor kulağa😊 Zelal Kürtçe bir isim, doğumuma iki hafta gibi bir süre kaldı. Kürt asıllı olduğumdan eşim son dakika böyle bir Kürtçe bir ismi de olsun diye bir öneride bulundu ve benim de Zelal ismini sevdiğimi bildiği için fikrimi sordu. Düşüneceğimi söyledim, o arada sizlere de sormuş oldum:)
144355 Yaprakdokumuseverr Evet haklısın.. Kürtçe telaffuzu kaba geliyor özellikle kulağa li zaten Kürtçe çok kibar bir değil. Kendi dinamiği olan bir dil. O yüzden zelal ismi Kürtçe telaffuzu hoşuma gidiyor
Dunja Kız kardeşimin ismi Zelal 😍 Kendisi 10 yaşında. Çok zeki bir kız. Dersleri muhteşem. Anlayışlı, sevecen, espirili ve neyi varsa yetinen bir çocuk. Zazaca berrak su demek 🩷 olumsuz özellik de söyleyeyim 🙈 çok konuşuyor 😂
144355 Dunja Ahaha umarım konuşkanlıgı isimden kaynaklı değil de genlerden geliyordur 😅 Şaka bir yana suskun bir çocuğa tercih ederim konuşan bir çocuğu:)
144355 Enfal_06 Evet daha çok o bölgede yada Kürt kesiminde tercih edilen bir isim :) ben de kürt asıllı olduğum için acaba koysak mı diye düşünüyoruz :)
balim35 @144355 Zelal isim olarak var bildiğim bir kadın öğretmen hatta , Zülal da var tanıdığım kadın yalnız doğulu değiller biri Karadenizli ama biri doğulu değil diye biliyorum bence hoşunuza gitti ise koyun 🤗
Esma-12 144355 Benim teyzemin kızının adı zelal bende doğuluyum ama bana nedense güzel gelmiyor içinize sindiyse olabilir tabi
Handevich 144355 ben kürt değilim ama eşim kürt. O da kürtçe bir isim koymak istiyor araştırıyorum ortak noktada buluşamadık bulduğumuz isimler ya kulağa kaba geliyor ya da anlamı güzel olmuyor. Hazal ı beğendim ben eşim istedi diye o da kuruyup dökülen yaprak demek türkçede. Hüzünlü olduğu için istemiyorum. Çok zor isim işi 🥲