yeni-annelik şekerinize nacizhane önerim açlık tokluk baktırın. Eğer yüksek değilse şeker yüklemesine gerek yok diyorlar doktorunuz daha iyi bilir tabiki. benim önceki gebeliğimde şeker yoktu. Erken doğum yaptım 29.hafta da o yüzden erken doğum riskim var rahmim de T şeklinde olduğu için bebiş belli bir yere kadar rahim de kalabilşyormuş rahim bebeği taşımıyor 2000 gram a yakın doğmuştu önceki bebeğim ama ciğer gelişimi olmadığı için kaybettik ne yazık ki