Kızlar ben 1 nisanda devlet hastanesinde kürtaj oldum kürtajdan sonra kontrole de gittim vajinal ultrason ile baktı hatta doktorum bir şey kalmadığını söyledi şiddetli kanamalarım sebebiyle bu hafta özelde başka bir doktora kontrole gittim 13 gündür kanamam vardı doktor parça kaldığını söyledi ilaç verdi eğer üç gün içinde ilaçla kanaman kesilmezse operasyon yapacağız dedi. Bu durumu yaşayan var mı nasıl bir süreç? doktorunuzdan şikayetçi oldunuz mu?