nununundunyasi Unnamed0203 26 pik 27 çatlama gözüküyor. Dün bugün ve yarını değerlendirmiş olmanız gerek 🥰
yasemincicekkk Unnamed0203 muhtemelen 26 ‘ sı gece çatlamış o canım . Yine de tam olsun diyorsan bugünü de değerlendirebilirsin . Yumurta Max 24 saat yaşıyor , o yüzden yarına gerek yok
neslihan1382 Ben ilk kez kullandım ovulasyon testini anlayanlara danışmak istiyorum bu ayki yumurtlamayi kaçırmak istemiyorum