Okyanusolmak bu kadar mı benzer durumlar yaşanmış olur benim kızımda aynı şekildeydi , çok şükür küvete girmedi sağlıklıydı sarılık filan olmadı doktorun beklediği kilodan farklı doğru 2500 dü doğm kilosu .. bence çok dikkat etmezdim kilo almayayım diye . Şimdi kilom umrumda değil gece gündüz ne zaman istersem yiyorum . Oğlum suan bir hafta ilerde görünüyor çok şükür bence beslenmenin önemi büyük . Üstelik takviye kızımda çok dikkat etmezdim unuturdum bunda öyle bir şansım yok çünkü değerlerim düşüyor mecbur düzenli içiyorum demirim 7 b12 im 190 dı geçen ay çok kötüydüm