Cyla2014 Yarın tam 13 haftalığım sata göre. İkili test için gidecem. Cinsiyeti ni de öğrenirim inşallah ☺️ Eşime sürpriz yapmak istiyorum. İlk çocuğum kız dı 16 hastalıkken demişti doktor. Benimle aynı olup öğrenen var mı
Fatmafatmaa Cyla2014 ben öğrendim canım geçen hafta 12 haftalıkken . Erkek dedi. Seninde belli olmustur inşallah gösterir bebişin 😊
Busrakrkmz28 Cyla2014 16. haftaya kadar tam belli olmuyo cinsiyet bana bir doktor kız bir doktor erkek dedi 14.haftada yarın ne oldugunu tam öğrencez inşallah
Cyla2014 Fatmafatmaa allah sağ Salim kucağınıza nasip etsin. İnşallah bende öğrenirim yarın dua edin bana da
Cyla2014 Busrakrkmz28 öyle oluyormuş kimisinde. Kızlarda da çıkıntı oluyor çünkü iyi bir doktor onu ayırt edemiyor maalesef . Kızımda da çıkıntı var ama kızlarda da oluyor büyük ihtimal kız demişti 14 haftalıkken 16 da kesin kız demişti
nilmur0 13+4 Çarşamba gideceğim inşallah öğrenirim 😍 gerçi eşim bedelli askerlik yapıyor cuma gelecek ben de cinsiyet partisi yapacağım cuma öğreneceğim 🙃🙃