Kızlar bugün reglimin 3. Günü doktorum ilaçları yazdı bugün ilk doz iğnemi vuruldum artık ciddi ciddi tedaviye başladık toplamda 15 günlük bir süreç (yumurta toplama ve transfer dahil) çok heyecanlıyımm rabbim bu yolda hepimizin kucağını doldursun pozitifleri görelim😍 ilaçlarım 15 bin ₺ tuttu merak edenler için