Merhaba arkadaşlar bahçeciye bugün yarın gidip tüp bebeğe başlayacağız normalde kübra boynukalın ile görüştük fakat olumsuz yorumlar gördüm hevesim kaçtı açıkçası, lale susan karakışla ilgili güzel yorum gördüm birkaç tane ama çokta yok tecrübesi olan varsa yazabilir mi düşünmekten yoruldum artıkk. …